You are currently viewing פעילות ט”ו בשבט למבוגרים

פעילות ט”ו בשבט למבוגרים

סדנאות אקטיביות הן הדרך הטובה ביותר לייצר שיתוף פעולה בקרב עובדים – פעילות ט”ו בשבט למבוגרים עם יונתן גרובר יכולה להיות שוברת השגרה הכיפית של הארגון שלכם, לרגל חג האילנות. ההומור המושחז, המסרים החשובים ובעיקר הפעילויות המעניינות שמאפשרות לכל אחד ואחת לבוא לידי ביטוי, הופכים את הסדנאות לזמן איכות של ממש עבור העובדים, שמקבלים את ההזדמנות לצאת קצת מהתפקיד היום יומי שהם ממלאים – וליהנות עם עמיתיהם לעבודה.

פעילות טו בשבט למבוגרים

רעיונות לפעילות למבוגרים לט"ו בשבט

הנה כמה מהסדנאות של יונתן גרובר, שיכולות להתאים כפעילות טו בשבט למבוגרים ובמיוחד לקבוצות עובדים:

  • סדנת צחוק – כשמה כן היא, סדנת הומור ששמה את הפוקוס על הסם הטבעי הכי בריא שיש, שהוא הצחוק האנושי. בסדנה הזאת של יונתן גרובר, ילמדו המשתתפים כיצד להסיר את כל המחסומים, לשחרר את העכבו ולאפשר לגוף ולנפש פשוט ליהנות מעולם ההומור כמו שהוא ומהרבה מאוד צחוק מתגלגל.
  • חשיבה חיובית – חשיבה חיובית היא לא רק מנטרה, אלא דרך חיים של ממש – בדיוק על כך מדבר יונתן גרובר בסדנאות שלו, המתאימות כפעילות ט”ו בשבט למבוגרים ונותנות מקום להרבה מאוד אופטימיות. בסדנאות הייחודיות הללו, העובדים לומדים על שיטות לשימור חשיבה חיובית, על ניהול לחצים בצורה נכונה ומאוזנת ומקבלים כלים לחשוב בצורה אופטימי, הן לצורך התפקוד שלהם במקום העבודה וכמובן גם כחלק מהשגרה היומית האישית שלהם בבית, ביחד עם המשפחה.
  • סדנת עמידה בפני קהל – סדנה שהיא פעילות נהדרת לכבוד ט”ו בשבט למבוגרים – במיוחד כי הפוקוס בה הוא על צמיחה והתפתחות והיא הפעילות האופטימלית עבור אנשים שמעוניינים להצליח להעביר את המסרים שלהם לאנשים אחרים, בין אם בעבודה או בחיים עצמם. במסגרת הסדנה, המשתתפים לומדים כיצד לדייק את המסרים שלהם בטקסט הכתוב מראש וגם במסרים מאולתרים בזמן אמת ולהנגיש בצורה האופטימלית את המילים שלהם, אל הקהל שמולם. עבור עובדים בכל הרמות בארגון, החל מתפקידי זוטר ועד למנהלים, זוהי פעילות ש”מצמיחה כנפיים”, מחזקת את הבטחון העצמי ומעצימה את העובדים באשר הם, גם את מי שאינם נואמים בפני אחרים על בסיס קבוע.
פעילות טו בשבט בחברות וארגונים

למה לבחור ביונתן גרובר לפעילות ט"ו בשבט למבוגרים?

כל אדם מבוגר היה פעם ילד – והילד שמסתתר בתוך כל מבוגר, רוצה מדי פעם לצאת החוצה ולהשתחרר באמת, כמו ש”עולם המבוגרים” לא תמיד מאפשר לו. בסדנאות של יונתן גרובר מותר להיות ילדים, מותר לצחוק מבלי לחשוב על “מה יגידו” ובעיקר מותר ליהנות!

שאלות שראוי לשאול

בהחלט כן! קיימות סדנאות של יונתן גרובר שמתאימות גם כפעילות ט”ו בשבט למבוגרים, שניתן ליהנות מהן גם מרחוק, בעזרת תוכנת הזום. ההמלצה היא לפתוח את המצלמה במהלך השידור ולהרגיש חלק אמיתי מהקבוצה שמשתתפת בפעילות.

כמובן שכן! יונתן גרובר מעביר פעילויות וסדנאות גם באנגלית, כדי שגם עובדים שמתחברים לפעילות מחו”ל באמצעות הזום, או שמגיעים לביקור בישראל ומעוניינים להשתתף בסדנה, ייהנו מהתכנים הנפלאים והכיפיים שלה וייצאו ממנה עם תובנות לדרך ובעיקר – עם חיוך רחב.

פעילות טו בשבט בזום

אולי יעניין אותך?