מנחה לאירועים המשלב הומור
כרדיט - טלי רז

בואו נדבר רגע על פחד קהל. מחקרים מראים שפחד קהל הוא הפחד מספר אחת בעולם המערבי! אנחנו מפחדים מקהל יותר משאנחנו מפחדים מגבהים, נחשים, ליצנים, חושך, מטוסים ואפילו מוות. “בהלוויה רוב האנשים היו מעדיפים להיות בתוך הארון מאשר להגיד את ההספד” (ג’רי סיינפלד).
דיבור מול קהל הוא מתנה ענקית. לא פחות ממדהים. קהל שלם של אנשים משתתקים כדי לשמוע את מה שיש לכם להגיד. כדי לשמוע את המסר שהכנתם עבורם. אם זה במצגת ללקוחות, דרשת בר מצווה, מדריכים בתנועות נוער, מדריכי טיולים או סתם להשתיק רגע את החברים כי יש לכם בשורות משמחות לספר. הרגע הזה שכל העיניים פונות אלינו יכול להיות רגע קסום ומשמעותי אבל הוא לעיתים מלווה בחרדות שיכולות להרוס לנו את החוויה. או גרוע מכך, להימנע ממנה. החדשות הטובות הן שיש מה לעשות בנידון!
בסדנא של יונתן גרובר נבין ממה בדיוק אנחנו מתרגשים ומפחדים כשאנחנו עומדים מול אנשים ואיך אפשר למנף את התחושות האלו לטובתנו. נקבל כלים שיעזרו לקהל להתחבר אלינו ולתוכן שאנו מעבירים. נלמד תרגילים שיעזרו לנו להכין את המוח והגוף לעמידה מול קהל ולפגישות חשובות.

טעימה קטנה מסדנת עמידה מול קהל

סדנת עמידה מול קהל המותאמת לצרכים שלכם!

 הסדנא מותאמת אליכם ולצרכים המדוייקים שלכם לאחר תחקיר מקדים. עם ניסיון במה של למעלה מ-1000 הופעות לכל סוגי הקהלים, קהלים נוחים וקהלים “עויינים” כאחד, יונתן מבטיח שתעברו חוויה שתשרת אתכם בחיים המקצועיים והאישיים.
יונתן מלמד עמידה מול קהל והעברת מסרים בבית הספר לפרסום תרצה גרנות (acc), היה חלק מפיתוח מערך ההנחיה ועמידה מול קהל של קולולם (מיזם חברתי לשירת המונים) וכתב וביצע הנחיות מוזיקליות לקהלים של עד 8000 איש.

3 טיפים לדיבור מול קהל

הנחיית אירועי צדקה
קרדיט טלי רז
  • תרגול תרגול ועוד פעם תרגול: לא יעזרו כל התיאוריות שבעולם, כל הטיפים שביקום, כל הקורסים שבאינטרנט – חייבים לתרגל! לא להאמין כמה מהר המחסומים נפרצים ברגע שמתרגלים. אל תתביישו להגיד לחברים שלכם שאתם רוצים לתרגל עליהם. ממש תגידו להם “חברים, אני רוצה לתרגל אתכם 5 דקות של עמידה מול קהל, זה יעזור לי מאוד. תשמעו סיפור…”. כשנמאס להם, תחליפו חברים! אין קהל קטן מדי. העיקר למצוא את המקומות שבהם יש לכם קהל תומך ותוכלו לתרגל איתו. זה יכול להיות סיפור, פרזנטציה, קוריוז מעניין שקרה לכם, העיקר שזה יהיה מונולוג מול קהל. מפעם לפעם תרגישו את מד הלחץ יורד ואת מד הנינוחות עולה. ממש כך.

ועכשיו בקטע פרקטי: לתרגל בראש לא נחשב! תעשו חזרות בקול רם. מול אנשים. ולפני האירוע עצמו, תעשו חזרה גנרלית, בלי עצירות שתדמה כמה שיותר את האירוע עצמו.

  • תעמדו מאחורי המילים שלכם: לפני שהקהל מתחבר למסר שלכם, אתם חייבים להתחבר למסר שלכם. לא משנה בכמה פאתוס תדברו על משהו, אם אתם לא מאמינים בו, זה לא עובד. אל תתנצלו על המסר שאתם מעבירים. בין אם אתם מציגים בריף פרסומת ללקוח, תאוריה בכיתה או חמשיר שכתבתם על פריחת היקינטון, תעמדו מאחורי המילים שלכם. תנו כבוד למילים שיוצאות לכם מהפה. תמצאו מהו הגרעין של המסר שלכם ותהיו גאים בו. יש הבדל גדול בין יוהרה לביטחון. אין צורך להגזים ולדבר בסופרלטיביים, אלה לא משרתים אותנו. תגידו את הדברים כמו שהם. מכל הלב. אם אתם מוצאים שקשה לכם לדבר בביטחון על המסר שלכם, לעיתים זה סימן שהמסר לא מדוייק מספיק. זו הזדמנות נהדרת לחדד ולדייק לעצמכם את התוכן.

ועכשיו בקטע פרקטי: תעברו על הטקסט שלכם רק כדי לבדוק אם אתם עומדים מאחוריו. משפט אחרי משפט. זה גם יעזור לכם לדייק ולשכתב את מה שצריך וגם יחזק לכם את תחושת הביטחון על הבמה.

  • התלהבות פנימית: יש אנשים שדיבור מול קהל גורם להם להתפוצץ ולהתלהב על הבמה באופן מוגזם ויש אנשים שחווים את האפקט ההפוך. הקהל גורם להם להתכווץ ולאבד את התשוקה שלהם למסר. לפני שאני עולה לבמה אני מזכיר לעצמי מה הלהיב אותי בתוכן שאני הולך להעביר. מה החיבור הרגשי שאני רוצה שהקהל יחווה יחד איתי. בין אם זה סטנדאפ, הפעלה מוזיקלית, סדנת אלתור או הרמת כוסית. אני זוכר שבתיכון יצאנו לטיול במדבר יהודה והמדריך העביר לנו הדרכה על לוחות טקטוניים. הוא אמנם היה מפוזר ולא סגור על המבנה של ההדרכה אבל הוא כל כך התלהב מהלוחות הטקטוניים! הוא ממש נגנב על העובדה שהיבשות זזות לאט לאט ומשנות מיקום. זה היה מהפנט לשמוע אותו. הוא ממש קפץ מהתלהבות. ההתלהבות הפנימית שלו בערה בו וזה הפך את התוכן שלו למושלם ובלתי נשכח. אל תפחדו להראות את ההתלהבות שלכם מהנושא. שתפו את הקהל בהתלהבות שלכם. הם יתלהבו גם.
    ועכשיו בקטע פרקטי: לפני שאתם עולים לבמה תגידו לעצמכם בקול (לא בראש) מה מרגש אתכם בתוכן שאתם הולכים להעביר. ממש תדברו עם עצמכם. כמה שיותר מפורט יותר טוב.
יונתן גרובר סטנדפיסט לאירועים פרטיים
יונתן גרובר מנחה בתרצה גרנות ובעל ניסיון במה עשיר

למי מתאימה סדנת הדיבור?

יאללה בוא נפרט: צוותי הדרכה, מהנדסים, תלמידים, מדריכי טיולים, מדריכים בתנועות נוער, גננות, ראשי צוותים, מנהלי מחלקות, פרסומאים, אנשי מכירות, קשרי לקוחות ולכל קבוצה של אנשים שרוצים לשפר את יכולות הדיבור והעמידה שלהם מול קהל. כזה פשוט.

סדנת אלתור ואימפרוביזציה יונתן גרובר
הסדנא פונה לכל מי שרוצה לשפר את יכולת הדיבור שלו בפני קהל

לכמה אנשים הסדנא מתאימה?

הטווח האידיאלי הוא בין 8-30 משתתפים. כדי שלכל משתתף יהיה מספיק זמן במה. אך בהחלט ניתן גם לערוך את הסדנא לקבוצות גדולות יותר. יש לכם התלבטות? דברו אליי.

איפה אפשר לעשות את הסדנא?

איפה שתרצו! אני מגיע אליכם. רק צריך חדר\חלל שמאפשר תנועה חופשית של כל המשתתפים. וכיסאות כמספר המשתתפים. מקרופון מוגבר הוא בונוס! שנוכל גם לתרגל דיבור במקרופון, אך לא חובה.

מי לדעתך הנואמים הטובים בעולם?

הו הו! איזו שאלה יפה. לכל תחום יש את הכשרונות שלו. בסטנדאפ: לואי סיקיי, קווין הארט ודייב שאפל (לא בהכרח הכי מצחיקים, אבל הם מחזיקים את הבמה הכי טוב בעולם). בפוליטיקה: ביבי. וכמובן גם בגין וניקסון ומרטין לותר קינג. אבל תכלס ביבי. בספורט: פיני גרשון. כל ראיון איתו מרתק! הוא יודע להחזיק קהל יותר מכל מאמן. בטלוויזיה: בין אם אתם אוהבים או שונאים – אסי עזר. חד משמעית. במוזיקה – אביב גפן נסו להיזכר בדה ווייס. אחרי ביצוע של מתמודד, דעתו של איזה שופט היתה הכי מסקרנת?.
לא מסכימים איתי? דברו איתי, נתווכח!

הנחיית אירועים פרטיים
קרדיט טלי רז

אולי יעניין אותך?

סדנת אימפרוביזציה

מה חושבים על הסדנאות שלי

זה מה שיש לאנשים לומר על העבודה איתי. השארתי רק את הדברים הטובים…

Amir Levi
Amir Levi
1694241012
הזמנו את יונתן לערב עבור משפחות נפגעי איבה. יונתן העביר מופע אימפרוביזציה בשיתוף הקהל.היה ערב מהנה, מצחיק, משחרר, יונתן החזיק היטב את הקהל ברגישות מדהימה ועודד את המשתתפים להעז לצאת מאזור הנוחות. ממליצים בחום רב. מחלקת שיקום ביטוח לאומי באר שבע.
סדנה מצויינת מצחיקה ומרעננת. אחרי סדנא מוצלחת ומצחיקה במיוחד של יונתן במקום העבודה שלי הזמנתי את יונתן גם לסדנה בבית עם בני נוער וההצלחה חזרה על עצמה. הפעיל והצחיק בצורה מרשימה. כולם השתתפו גם אלה שנוטים לברוח הצידה או להפריע. מומלץ בחום ממקור בראשון
osnat goori
osnat goori
1691309219
יונתן, תודה על הסדנה הבית ספרית. אז כמו שאמרת אני מאלה שברור להם שהם לא משתתפים. שום קול לא התלבט בתוכי.מאוד אהבתי את העדינות האסרטיבית שבה אתה מזכיר ומבקש 'לא לנדב אחרים'. את הרוגע בתוך הצחוק שאתה מעורר ואת התובנות: פשוטות ומלאות אנושיות. כדאי להיזכר בהן בתוך הרעש של החיים.
רות גבאי
רות גבאי
1688371701
גל מזרחי
גל מזרחי
1688370860
נהדר
כשיצאנו מההופעה של יונתן הסתכלנו אחד על השני (12 אנשים..) ואמרנו שלא יכול להיות שאנשים לא יכירו את המופע הזה! מדובר בהופעה שהיא ז'אנר בפני עצמו - לא סטנד אפ קלאסי ולא הצגת יחיד ויש בכך ייחודיות מרעננת. המופע אינטילגנטי, רגיש, חד, רלוונטי, אנושי ומחבר ומאד מאד מצחיק. יונתן מצליח להפוך את הקהל שבאולם לקהילה- נוצר ביחד מיוחד ורגיש בזכות יכולות האימפרוביזציה המדהימות שלו והיכולת לייצר קשר עם הקהל, תאמינו לי אחרי המופע שלו גם אתם תרשמו לפילאטיס חמת חלילים 🙂 עד כדי כך זאת אימפוריבזציה משכנעת. יונתן, תודה על ערב מצחיק ומרגש ואין ספק שהסשן האחרון שאתה עושה במופע מוציא את הקהל אחרת ממה שהוא נכנס (בלי ספויילרים) ותודה על זה. רוצו בהמוניכם.
סדנה של כיף, שיחרור, צחוק ומלא פאן אמיתי. יונתן מעולה זורם ומחבר בין כולם. מומלץ בחום!
Lior Haklay
Lior Haklay
1686849168
Yonatan ran two sessions with the NGO I work for and it was fantastic! They were both in English which was no problem at all for Yonatan. Everyone found it fun, and it was very accessible for people who were initially scared by the word 'improv.' He used different activities that were just small tasks so everyone was able to participate, and then people volunteered for other activities in front of the group. Would absolutely use Yonatan again!
Zoe Edelman
Zoe Edelman
1686127384
הייתה חוויה ממש מאלפת יונתן בא למסיבת פרישה של אחות מצוות במחלקת יולדות. היינו כ50 משתתפים יונתן זרם עם הקבוצה הצחיק אותנו שיתף אותנו במשחקי אילתורים בצורה ממש חוויתית שגם תרמה לנו בכלל. היה כיף צחקנו נהננו . נזכור את הערב הזה זמן רב!!! תודה
שמחה להוסיף את החמשת הכוכבים שלי לחגיגה! הזמנתי את יונתן להעביר סדנה לקבוצה קטנה של תושבים. היה פשוט מדהים, מצחיק, מלמד, מרתק ומאוד כיף. נהנינו כל כך ויצאנו עם חיוך ענקי ועם טעם של עוד!!תודה רבה יונתן!
Alina Imas
Alina Imas
1683181759
היינו אתמול בהופעה והיה משובח!!!
rutig02
rutig02
1683090715
יונתן מוכשר, מקסים, זורם ומלא ניסיון באמנות האילתור. היינו אתמול במופע שלו והיה מצחיק, מגבש ועם הרבה ערך מוסף 😉
מורת דרך
מורת דרך
1678355873
היי לכל המתעניינים,יונתן הופיע אצלנו שלשום בכנס עובדים. כבר בתחילת הדרך, בהתנהלות מול מתן המקסים, שנתן מענה והרגיע את כל ההיסוסים שלי הרגשתי שהגעתי למקום הנכון. התחושה התחזקה לאחר שיחה מקדימה עם יונתן. ביום הכנס עצמו, הגיעו יונתן ורועי נגן הפסנתר, וכבשו את כל המשתתפים כשיונתן מוביל את המופע בחן, יצירתיות, רגישות, אינטיליגנציה ובהומור מקסים.התגלגלנו מצחוק וההופעה הגיעה בדיוק בזמן כדי לשחרר את המשתתפים ולהקליל אחרי יום רצוף הרצאות. הפידבק החיובי והנלהב הגיע מהעובדים מייד בסיום הסדנא וגם היום, יומיים אחרי. ממליצה בחום וללא היסוס.
Rachel Atuar
Rachel Atuar
1677574087
וואיי, יונתן פשוט מדהים!!!באמת שהקבוצה נהנת ועברה סדנא אימפרוביזציה מטורפת! ממש חוויה ומומלץ בטירוף
Menachem Sultan
Menachem Sultan
1676910065
הבאנו את יונתן לסדנת אימפרוביזציה לכנס עיסקי לסיום הכנס. יונתן היה מעולה! 60 איש שפשוט שיתפו פעולה והיה מאוד מחובר למטרות היום! תודה רבה.
Moran David
Moran David
1674665802
הסדנה הייתה מדהימה, הדרך שבה שיונתן העביר את הסדנה הייתה ממש טובה. למדתי הרבה ונהנתי ממש.
סדנת האימפרוביזציה עם יונתן היתה פשוט תענוג צרוף! היה כיף, היה מצחיק, והיה קצת חדר כושר למוח 🙂 ממש מומלץ לכל קבוצה שרוצה גיבוש, כיף וצחוקים!
היתה חוויה מעולה. יונתן מחזיק קהל נהדר, כל ההוויה היתה נעימה וניתן היה לראות זאת לפי הרצון של כל הנוכחים להשתתף. מומלץ!
Liran Petrushka
Liran Petrushka
1672671976
יונתן מגיע אם אנרגיות מיוחדות ומצליח לגשר ולקשר בין אנשים באופן יוצא דופן. היה מצחיק, מקרב ומרגש, פתיחה מדהימה ליום גיבוש צוות. ממליץ בחום ובלב שלם!ניפגש בהמשך...
Kfir Feffer
Kfir Feffer
1672389459
השתתפתי בסדנת אימפרוביזציה שהעביר יונתן המקסים לצוות שלנו ולא הפסקנו לצחוק! היה מגבש, משחרר וכיף גדול! תודה על יום מהנה! ❤️
Michal Yom Tov
Michal Yom Tov
1672336491
יונתן העביר פעילות לצוות שלנו ביום גיבוש. היה כלכך מצחיק, שנון, מלא בהומור באינטיליגנטיות ואלגנטיות. ממש איכותי ומומלץ בחום רב!
yael michaeli
yael michaeli
1672335879
זכינו לסדנה מהנה ומעשירה.צחקנו עד דמעות וקיבלנו כלים לחיים.
היום במסגרת לימודי העתודה ההומניסטית בכיתה ח' בליד"ה,
יום ראשון של סגר ג',
התלמידים כבר מבואסים מהמילה סגר, ומהמילים למידה מרחוק, אחרי שכבר תקופה לומדים יחד על הנושא אושר - יונתן העביר לנו סדנה. לקחנו את כל התיאוריה שלמדנו ועשינו לעצמנו שמח!

היה נהדר! במשך שעה פלוס, שכחנו מכל המצב מסביב וצחקנו, נתנו לדמיון ולצחוק מקום ונהננו מכל רגע!
מומלץ ממש!
Timna Linden
Timna Linden
1609164947
he is a greatcomic actor, hilarious, and bright
Carmen Lent
Carmen Lent
1589437753
השתתפתי בסדנה של יונתן בזום. בתוך כל הטירוף איכשהו יונתן הצליח ליצור מרחב פתוח, מצחיק, זורם ואנושי. טסה לה שעה וחצי של פאן טהור בלי ששמנו לב💜
Danielle Albo
Danielle Albo
1588952367
אדם מיוחד יצירתי וכישרוני !
יוסי בהר
יוסי בהר
1588078924
טיימינג וחוש הומור נהדר, ביקורתי בצורה נפלאה, ופשוט קורע מצחוק. כוכב על.
Yoni Daniel
Yoni Daniel
1587915630
על סרטון הדרכה לאמא בזום.גדול ראיתי את עצמי.
לא הפסקתי לצחוק כל ההופעה🤣🤣🤣
פשוט אלוף! שילוב של אינטליגנציה רגשית והומור= הופעה משובחת👏👏🌸
Mor Tsameret
Mor Tsameret
1576969725
יוווו כמה צחקתי ועכשיו יומיים אנחנו נזכרים ברגעים--הי זה כמו הקטע הזה של יונתן--אמיתות קטנות וצחוקים ענקיים--משמחחחח
האש שלי
האש שלי
1575544602
מצחיק קורע מצחוק 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁ז
Elchanan Bedein
Elchanan Bedein
1575406307
יונתן תמיד ממגנט את הקהל, שנון ומצחיק. שווה ללכת להופעה שהוא מופיע בה
חנה הכהן
חנה הכהן
1568129843
יונתן מבטא את מה שאני חושב ומרגיש ואת מה שאני עוד לא יודע שאני חושב ומרגיש בצורה מדויקת מפתיעה ומרגשת לרוב. ולפעמים הוא סתם מצחיק
Or Werner
Or Werner
1567788577
לא משנה איפה ראיתי אותו תמיד תמיד מצחיק ובגוד וויבס - אלוף אמיתי
Itay Hacohen
Itay Hacohen
1567781869
יונתן הוא סוג של פררו רושר מעורב עם ליקוי חמה! גם מייצר רגעים קטנים של אושר וגם וגם יופי מיוחד שקורא רק פעם בדור! ההופעה הכי טובה הפלנטה נקודה
חיית במה, מרגיש את הקהל, מאלתר בחסד, ושורה תחתונה מצחיק עד שכואבות הברכיים.
Imri Ben Ezra
Imri Ben Ezra
1567692308
כי הוא כמעט אח בדם, ושווה כל שקל
אומן טוטאלי ,מרתק,משכנע,בקיצור לא משעמם
שחר שרון
שחר שרון
1567678605
js_loader