You are currently viewing רעיונות להרמת כוסית לפסח לעובדים

רעיונות להרמת כוסית לפסח לעובדים

חג הפסח מתקרב ובא, ואיתו הצורך ברעיונות מגניבים להרמת כוסית שווה במיוחד במשרד. נמאס לכם לשמוע עוד פעם נאום על יציאת מצרים? רוצים להביא לעובדים שלכם משהו ייחודי וכיפי שגם יתן ערך אמיתי אבל גם יהיה מקורי ואינטרקטיבי? הנה כמה רעיונות להרמת כוסית שישמחו את העובדים שלכם

הרמת כוסית קצת אחרת: רעיונות להרמת כוסית במשרד

הרמת כוסית לפסח לפעמים יכולה להרגיש לנו כמו שידור חוזר בכל שנה. עוד פעם המשרד מתאגד לכמה דקות, שומע סיפור קצר, וממשיך הלאה. זה לא חייב להיות המצב! הרמת כוסית לפסח מסמלת התחלות חדשות, כניסה לתקופה חגיגית ומיוחדת, וכיאה לאחת כזו היא צריכה להיות מיוחדת וכיפית עבור כל העובדים וצוות ההנהלה. 

סדנת אימפרוב להרמת כוסית

הרמת כוסית לא חייבת לכלול רק ארוחה קלה, היא יכולה להיות חוויתית ולכלול בתוכה עוד אלמנטים של בידור לעובדים. רעיון מעולה לפעילות שאפשר לעשות כחלק מהרמת כוסית לפסח היא סדנת אימפרוביזציה כיפית ומצחיקה. אז מה עושים בסדנה כזו? סדנת אימפרוב היא סדנה ייחודית שמלמדת את המשתתפים כלים ייחודיים מעולמות המשחק והאלתור, ומאפשרת להם להתנסות בקטעי אלתור על המקום! הסדנה היא סדנה חווייתית במיוחד והיא רעיון מושלם לפעילות כיפית שגם תאפשר לעובדים להשתחרר וגם תתן להם נקודת מבט חדשה ומעניינת על החיים. סדנת אימפרוב יכולה להתאים לכולם, אין צורך בידע מקדים והיא בנויה כך שכל אחד יוכל למצוא את עצמו וליהנות ממנה עד הגג.

סדנת צחוק

כי מה יש לנו בחיים חוץ מלצחוק? הצחוק הוא חלק מרכזי מחיינו, והוא מאפשר לנו להסתכל על העולם מנקודת מבט קלילה ונחמדה יותר. סדנת צחוק לעובדים מאפשרת לכולם להשתחרר ולקבל זווית הסתכלות שונה על סיטואציות מחיי היום יום שלנו. סדנת צחוק מועברת בצורה קלילה שכולם יכולים להתחבר אליה, ומאפשרת יציאה מהשגרה, כזו שיכולה להתאים בול להרמת כוסית באווירה חגיגית במיוחד. 

מופע סטנד-אפ באווירה חגיגית!

מופע סטנד-אפ טוב ואיכותי יהיה בחירה מושלמת להרמת כוסית באווירה הומוריסטית וחיובית. מופע הסטנדאפ מותאם לקהל ולכן יכול לכלול מגוון בדיחות וסיטואציות שמתקשרות לעבודה במשרד בכלל ולחיי העובדים בפרט. מומלץ כבר בשלב תיאום מופע הסטנדאפ לדבר עם הסטנדאפיסט לאירועים ולהסביר לו מה אופי המופע שחשבתם עליו, ומה שווה לכלול במופע כך שיתאים לעובדים במשרד. 

הרמת כוסית לחג הפסח

דרכים לפנק את העובדים בהרמת כוסית

הרמת כוסית לפסח זאת הזדמנות נהדרת להראות לעובדים שלכם שאתם חושבים עליהם ושאכפת לכם מהם. דרך מעולה לעשות את זה זה כאמור לארגן הרמת כוסית מושקעת ומיוחדת, ולהעניק להם שי חגיגי במהלך הרמת הכוסית. מומלץ להשקיע במתנה שיש מאחוריה מחשבה, ולא משהו כללי, אך כמובן שכל מתנה תשמח את העובדים שלכם ותראה להם שאתם מעריכים את העבודה שלהם.

הנחיית אירועים וטקסים

הרמת כוסית פסח שאף אחד לא ישכח!

יונתן גרובר מעביר סדנאות מיוחדות ומצחיקות, ומופעי סטנדאפ שיגרמו לעובדים שלכם להתגלגל מצחוק! אם אתם מחפשים חוויה מיוחד להרמת כוסית לפסח, אחת כזאת שלא תהיה דומה להרמת כוסית רגילה ותתן לעובדים שלכם אפשרות להשתחרר וליהנות באמת, הסדנאות של יונתן גרובר יתאימו לכם בדיוק. בררו מראש על הסדנאות ובדקו מה יכול להתאים לכם, האם הכיוון שלכם הוא סדנה אינטרקטיבית או שאתם בכלל מחפשים אופציה לפעילות בזום – יונתן גרובר יוכל להתאים לכם את הסדנא המתאימה לאירוע!

רעיון להרמת כוסית לחג

חשוב לדאוג לשריין כמה שיותר מוקדם את הפעילות להרמת הכוסית. תקופות החגים הן תקופות מבוקשות במיוחד ולכן ההמלצה היא להתארגן במהרה כך שתוכלו להיות בטוחים שתספיקו לשריין את הפעילות המבוקשת. 

כן! אם מגבלות זמן ומקום לא מאפשרות לכם להביא לעובדים סדנה פרונטלית, זה לא אומר שאתם צריכין לוותר לחלוטין על הרמת כוסית מיוחדת. את הסדנאות המיוחדות של יונתן גרובר ניתן להעביר גם בזום, הן מותאמות לכך ויכולות להיות פתרון מצוין אם אתם מרגישים שפעילות פרונטלית תתאים פחות. 

הרמת כוסית במשרד היא הזדמנות מצוינת לאחד ולגבש את העובדים, לתת להם חוויה מיוחדת שתשנה מעט את האווירה ותכניס אותם לאווירה חגיגית וכיפית. הרמת כוסית במשרד מראה לעובדים שאתם רוצים לפנק אותם ואכפת לכם מחוויה שלהם כעובדים בחברה.