מוסד ה- happy hour נכנס בסערה לתרבות הארגונית בישראל וטוב שכך! אחת לכמה זמן צריך להוריד את הרגל מהגז ולהביט על הנוף. להנות מהאנשים שעובדים איתי, לצחוק איתם, להתחבר אליהם ולהיטען באנרגיות לשבוע נוסף. אבל מעבר לכיף והפוגה – המפגש הלא פורמלי בין העובדים הוא הזדמנות! הזדמנות לחשוף את הצדדים הקסומים שבנו החוצה. הזדמנות לתת זרקור לכשרונות החבויים של העובדים. הזדמנות לשנות את הגישה והאווירה של החיים במשרד. לא חסרים רעיונות ל-happy hour כיף אבל אם אתם רוצים חוויה שתישאר אתכם כל השבוע, לכו על סדנת האלתור של יונתן גרובר.

למה לצפות בסדנאות האפי אוור בעבודה?

בסדנאות ה-happy hour לארגונים של יונתן גרובר אנחנו נעלה את הצחוקים במשרד לרמה אחרת לגמרי. נוריד מחסומים וניתן לעולם האסוציאטיבי שלנו לקחת פיקוד. בסדנא נשחק משחקים ותרגילים מעולם האימפרוביזציה והאלתור שייתנו לצדדים הכי יפים שלנו לזרוח. בחלק השני של הסדנא נעשה מיני מופע מאולתר של יונתן עם העובדים עצמם! בעזרת ניסיון של עשרות סדנאות happy hour במשרד, יונתן יגרום גם לציניקנים הגדולים ביותר לצאת מאיזור הנוחות ולהנות מכל שניה.

האם אפשר לעשות סדנת happy hour בזום?

כן כן ועוד פעם כן! יונתן שכלל את מערך סדנאות האונליין בזום ועבד עם עשרות (זוהי אינה הגזמה!) חברות וארגונים דרך הזום. בסדנאות ננצל את היתרונות של הזום והנוחות של הבית ונשתמש בהם כדי לעזור לעובדים להשתחרר ולהתחבר. 

HAPPY HOUR בארגונים

3 טיפים ורעיונות להפי אוור מושלם:

  1. תנו כבוד להפי אוור שלכם! לארגן שכונה זו לא שכונה! אמנם מדובר בהפוגה קלילה אבל כדי לייצר חוויה של חיבור ושחרור צריך להשקיע. נסו לייצר אווירה שתגרום לעובדים להבין שהשקיעו בהם, שלוקחים את הכיף שלהם ברצינות. נסו לייצר סביבה מרעננת. לפעמים מספיק רק להזיז כמה שולחנות בכיוון הנכון ובבת אחת נוצרת אווירה של מקום חדש. אל תתביישו לתלות שלטים במשרד עוד בתחילת השבוע בנוגע להפי אוור. תכניסו תחושה של התרגשות למשרד לקראת ההאפי האוור, הרגשה שיש למה לצפות.
  2. אל תפתיעו את העובדים! אני יודע שזה מאוד כיף להפתיע אנשים. אבל מניסיון של עשרות אירועים, אל תפתיעו את העובדים בתוכן שאתם מביאים ל-happy hour שבמשרד! בין אם זה הופעה, סטנדאפ, סדנת אלתור או מעגל דגדוגים, אל תפתיעו את העובדים!!! תכינו אותם בנוגע למה שהולך לקרות. אם אתם רוצים לגרום לעובדים להשתחרר ולהיות נינוחים אל תכניסו מתח מיותר באוויר. האפשרות היחידה שבה אני מרשה לכם להפתיע אותם זה אם אתם מתכננים להביא שק עם כסף לכל עובד. אבל בכל אופציה אחרת – אל תפתיעו אותם! אם מדובר במשהו שמצריך את הקשב שלהם או את שיתוף הפעולה, תודיעו להם מראש! אתם תודו לי.
  3. תזמינו תוכן איכותי. נגיד…אממממ…סדנת אלתור! כן, סדנת אלתור זה טוב. עדיף עם קומיקאי מנוסה שמתמחה בסדנאות לעובדים. מישהו שיש עליו המלצות. מישהו שיודע לכתוב טיפים בנוגע ל happy hour בעבודה. עדיף שיהיה מעל 1.90 ועם רגישות קלה ללקטוז. נשמע שזה המישהו הנכון למשימה.