פורים מתקרב! החג הכי צבעוני, שמח ומהנה בשנה עוד רגע כאן וזו הזדמנות נפלאה להכניס לארגון/חברה או למשרד שלכם כמה סדנאות ואטרקציות מדליקות שיכניסו המון שמחת חיים לצוות העובדים. העניין הוא, שבשנים האחרונות רוב האטרקציות כבר “נמאסו” ויותר וותר אנשים מרגישים שכל שנה זה אותו ניגון. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכם אטרקציות ייחודיות, שלא רק ישמחו את המשתתפים – אלא גם יעניקו הרבה ערך מוסף. בואו נתחיל.

רעיונות לפעילות לפורים למבוגרים

1. סדנת צחוק

סדנת צחוק היא תפורה לפעילות למבוגרים לפורים, כשחושבים על זה, אבל לא רק. צחוק, הוא חלק בלתי נפרד מאיכות החיים שלנו, בלעדיו – סביר להניח שחיינו היו עצובים. אבל לעמן האמת לצחוק יש עוד כמה יתרונות, זה נחשב ממש לסם טבעי ונפלא שביכולתו לשחרר לנו מתחים, להפחית כעסים וכאבים, להתמודד עם תחושות מבוכה ואפילו להביא את הגוף והנפש שלנו לריפוי.

איך זה עובד? בסדנת צחוק של יונתן גרובר אתם תחוו את כוחו של הצחוק והוא יעניק למשתתפים כלים שמגיעים אלינו מעולם האלתור כדי ליצור מרחב אידאלי לצחוק בו. באמצעות הסדנה, המנחה יונתן ילמד כיצד לשחרר מחסומים, איך להשתמש בצחוק לטובתנו ואיך להרגיש יותר ביטחון בחיים. הסדנה מעולה לחברות וארגונים ואלפי משתתפים יעידו על חוויה מצחיקה, מהנה ובלתי נשכחת.

פעילות למסיבת פורים למבוגרים

2. סדנת אימפרוביזציה

סדנת אימפרוביזציה – שם “מפוצץ”, ללא ספק. אבל מה זה אומר בדיוק?

כמו שאתם בטח כבר יודעים, לחיים שלנו אין תסריט – הם מורכבים בעיקר מאירועים רנדומליים שמתרחשים ואנו נאלצים ובכן…בעיקר לאלתר. בעוד שרוב האנשים חוששים מהלא נועד ומאלתורים, יונתן גרובר הולך ללמד אותכם בסדנה ייחודית איך לצלול ללא נודע ולהכיר את המצב התודעתי של המאלתר.

איך זה עובד? בסדנה המשתתפים ירכשו כלים לחיי היומיום שיסייעו לכל אחד ואחת להרגיש בנוח בכל סיטואציה. הם ילמדו איך לצחוק, להרגיש ניחוחות בחוסר הוודאות וכיצד לתקשר באופן בריא ופתוח יותר. סדנת האימפרוביזציה מאפשרת לכל אחד ללמוד איך להיות הגרסה טובה ביותר של עצמו, לשחרר פחדים ולצאת מאזור הנוחות שלנו באופן החיובי (והמצחיק) ביותר. כל זה מגיע עם ליווי והדרכה קורעת מצחוק יחד עם המון ערך מוסף וגיבוש לכל המשתתפים.

אטרקציות לפורים למבוגרים

3. סדנאות קרקס למבוגרים

קרקס לוקח כמעט כל אחד מאיתנו למחוזות הקסומים של הילדות – עם הרבה צבעוניות, מסתורין ואתגרים. סדנת קרקס שילוב של פיתוח מיומנויות, הנאה, צבעוניות לצד שליטה ודיוק.

איך זה עובד: ניתן לבחור כמה סוגי סדנאות – חוכמת הקרקס שמספקת טעימה מתרגילים שונים שיספקו למשתתפים השקפת חיים חיובית ומאוזנת יותר. אפשרות נוספת היא לבחור בסדנת ליצנות שתלמד את המשתתפים להתחבר לליצן הפנימי שלהם עם תרגילים מהנים והומוריסטיים. וכמובן, למשתתפים מסוימים יכול להתאים ללכת דווקא על סדנת אקרובטיקה קבוצתית שתורמת לגיבוש הצוות רבות עם תרגילים שמקרבים כל אחד לגוף שלו.

4. סדנת קוקטיילים

“פורים ישתו יין כל רואהו, עד לא יכיר איש את רעהו” – בחג פורים, לשתות זה לא סתם קטע, זו מצווה! אז איזו דרך מושלמת יש יותר מלחגוג עם סדנת קוקטיילים מגבשת? סדנה חוויתית בה המשתתפים יחשפו לאומנות וסודות הכנת קוקטיילים אקזוטיים במיוחד.

איך זה עובד? הסדנה קלילה ומהנה במיוחד, בה כולם יהיו ברמנים ליום אחד ויחד עם מדריך מקצועי יכינו ויטעמו מגוון קוקטיילים טעימים שאפשר גם להכין בבית. בסדנה המשתתפים יכירו את כלי הבר, הכוסות וטכניקות ההכנה, לאחר מכן יקבלו סקירה של משקאות אלכוהוליים אהובים ואז יתנסו בעצמם בהכנה וכמובן החלק הכיפי – ישתו וייהנו.

הרמת כוסית בראש השנה לעובדים

5. סטנדאפ

פורים בלי סטנד אפ? אין מצב! כיום הסדנאפיסטים המצחיקים ביותר מספקים הופעות במיוחד לכבוד החג שמתאים לכל הגילאים! אז אם בא לכם לגרום לכל צוות העובדים להיקרע מצחוק, אין ספק שזו הפעילות אידאלית בשבילכם לפורים.

איך זה עובד? כיום יש סטנדאפיסטים רבים שמספקים הופעות לאירועים ומגיעים למשרד, או לחילופין ניתן לשכור אולם במיוחד. בנוסף, בגלל מגבלות הקורונה הרבה מציעים להעביר את המופע לזום. המופע בדרך כלל כולל פעילויות, תחרות תחפושות מצחיקה וכמובן – הסטנד אפ עצמו שכולו באווירת פורים מהנה וצבעונית במיוחד.

כמה מילים אחרונות

פורים הוא ללא ספק חג שדורש התייחסות מיוחדת, במיוחד בחברות וארגונים. אם אתם מחפשים אחר אטרקציות פורים למבוגרים אנחנו ממליצים ללכת לבחור במשהו ייחודי, שיספק למשתתפים חוויה מהנה אך גם כזו עם ערך מוסף שימשיך איתם גם אחרי הסדנה.

אולי יעניין אותך?